Komunikat Zarządu

Komunikat dotyczący zmian w sposobie dostarczania korespondencji, nie wymagającej potwierdzenia odbioru.

 

W związku z wzrastającymi kosztami usług pocztowych Zarząd Spółdzielni informuje, że korespondencja nie wymagająca potwierdzenia odbioru dostarczana będzie bezpośrednio do Państwa skrzynek pocztowych, będących własnością Spółdzielni. Taka praktyka stosowana jest w innych Spółdzielniach, w których tym samym znacznie spadły koszty opłat pocztowych. 

 



Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszej witryny, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Cookies
Zamknij X